Gotland!!:)

Hejsan!
Nu så sitter jag och väntar på att vi ska släpppa av Nora hos M&M, så jag och mamma åker in till stan och kollar om det finns några bussbiljetter kvar till Nynäshamn.
Har packat klart, och jag har fört över musik från datan till mobilen. 
Jag tar SJÄLVKLART med kameran till Gotland, kommer även med datorn, så jag kan ladda in bilder, och kolla Desperate Housewives på båten o bussen, så jag klarar mig. Ska också göra ett tidsinställt inlägg på väg till Guta Landet, så ni inte tråkar ihjäl (haha).
Men här kommer ett par bild på hur jag ser ut idag, får ta bättre senare, om jag hinner!!:)
Ha det bra så hörs vi igen i morgon, eller det kanske blir mobilinlägg eller nånting :) 
 
 
Gammal kofta: Gina
Jeans: Gins
Tröja: New Yorker
Stora Halsbandet: Gina
Korta halsband: Berättat om det HÄR
Sen så har en ett till halsband, ett med dödskallar, visar foto på det seanre, och sen har jag mina LOL-örhängen, visar foto på dom samtidigt som halsbandet :)
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0