Wish pearl

Hejsan!
 
Igår fyllde pappas sambo år, Stort Grattis Till Dig Soife!!!:)
 
Sofies föräldrar var och firade, och hennes syster. Av Sofies mamma fick jag något som kallades "Wish Pearl".
Man fick en låda, och där i låg en mussla i en konservburk, och ett halsband i en liten låda.
I musslan fanns det en pärla, och det fanns 5 stycken olika, så man vet inte vilken sort som låg i musslan.
Dom syboliserade olika saker (bild kommer nedan) och jag fick Kärlek. Man stoppade pärlan i halsbandet, och klart. Och juste, innan man öppnade mussel-konserven, så skulle man önska sig något... Hoppas min kommer i uppfyllelse.
 

 
I det där tomma hållet till vänster låg musslan :)
 
Jag fick black, alltså Love, fick ingen bra på pärlan, så denna får duga. 
 
Var en riktig rolig present :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0