Tillbaka!

 
 
 
 
HEJ bloggen! 
 
Har inte bloggat på superlänge, har liksom inte haft nån inspo till att blogga, men ska försöka att bli bättre på det nu :D Har börjat skolan igen, såg framemot min data tillbaka, men när vi började så fick vi reda på att vi ska inte få några datorer :( Vi ska vi iPad minis ;( Kul att jobb på dom liksom... Aja, ska försöka att vara positiv ;) 😘 :*
 
igår så var jag på gymmet två gånger och jag säger bara en grej... Hej träningsverk! 
Först träffade jag min PT som hjälpte mig att starta mitt 8-veckors program, så jag ska jobba med henne under domhär veckorn, hon var verkligen supertrevlig 😃 :D
 
Sen så gick jag och Sofie tillsammans på ett pass som började 20.00 och höll på till 21.00, så det var roligt!! :) 😄 
 
Om 1 vecka så har jag mitt födelsedagsparty!! :) 7 veckor sent, men äsch... Blir så när alla är borta över ens födelsedag haha ;) 
 
Imorgon är de kräftskiva hemma hos oss :) Det kommer 7 pers så det kommer bli roligt :D 
 
Här kommer lite bilder från den senaste tiden, så hörs vi :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0