Wednesday!

Hello!
 
Nej, jag har inte blivit engelsk…hehe okej inga skratta…Aja. HUR har ni haft det idag då? Jag har haft det lugnt 
och skönt! Hade fritt på idrotten idag, vilket var roligt! Så jag satt vid ringarna man hänger i och smsade med Nattis och snapchatade med Jasmina (fast vi satt bredvid varandra) och Filla, som var i skolan! 
Hade matte efter lunchen, gjorde inte ett skit men jag orkar inte bry mig. Min hjärna är inställd på sommarlov, och det är det ju snart, om exakt 2 veckor har jag sommarlov, yay!
 
Sen hade vi prov på mannens och kvinnans könsorgan *host host*. Det var fan psykiskt jobbigt haha! Men det var lätt! ;) Så nu sitter vi här, slutar om 20 minuter! 
 
Imorgon så har jag teknik, fick JUST reda på att vi inte behöver redovisa, för det var frivilligt för 7:or, så det var ju NIIICE! =) Men igår kväll så köpte min snälla pappa guldkortet på grönan till mig, så jag ska hämta ut det imorgon när jag ska dit med Nattis, ska ju kolla på Adrian Lux! :) Kommer bli skitkul! YIPPPIE! Så på kvällen kommer hennes pappa dit vid 22.00 och hämtar och skjutsar hem oss, vi bor ju skitnära varandra! :)
 
Puss!!!

//Emilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0