Typ frisk!

Hejsan bloggen!
 
Sitter i sängen, håller på att klä på mig, tänkte bara säga att jag är typ frisk, bara att jag är förkskyld, men jag är inte lika hes som jag var i veckan, och jag har inte ont i huvudet, vilket är superskönt! 
 
Men idag då... Jag tror, som den snälla dottern jag är, att jag ska hjälpa till med båten. Pappa ska köra hem den idag, så ska den poleras och städas inför säsongen. I sommar så ska båten ligga på Svinninge Marina, vi låg där för ett par år sedan, men det är fett stort där, så det är ju skönt! 
 
Men ska klä på mig färdigt, och sen så ska jag ut och hjälpa till lite som sagt! 
 
Hörs nog senare under dagen, så adíos amigos! 
 
//Emilia
 
Lite pictures från den senaste tiden! :)
 
1. Innan jag skulle gå och lägga mig // 2. En bild från provhytten
 
3. En bild på när jag är sjuk och jag ligger och sover, undrar vem som tog den haha // 4. Mina jeans och converse
 
4. Och slutligen, en osminkad bild på mig 
 
5. Och en bild på Svinninge Marina (tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0