Torsdagen avklarad!

Hejsan!
 
Är hemma nu, har ju varit i skolan hela dagen idag som vanligt haha! På morgonen/förmiddagen så tog jag min sista HPV-spruta, hade helt glömt bort det, så jag var ju inte direkt mentalt förbredd om man säger så lol…
Men vi satt i matsalen tills vi skulle ha rast 10.10, vi orkade inte direkt gå upp och ha spanska när vi kunde sitta i matsalen och prata och vila lite! :)
 
Sen så på eftermiddagen när vi skulle ha teknik så var det inte långt kvar alls till One Direction skulle ha deras stora announcement, vilket var en till World Tour, och dom är inte ens halvvägs genom THM-tour. Haha!
Alla trodde att det var något jättestort, eftersom dom sa att deras karriär aldrig skulle vara densamma, jag fattade inte varför det var en sån stor grej, och sen så började vissa trenda #ONEBIGDISAPOINTMENT på twitter, vilket är JÄVLIGT elakt, eftersom killarna har sett framemot dethär så mycket! Tänk vad ledsna dom kommer bli när dom ser trenden :( Dom ger liksom ett år till för att åka runt för att se fans…
 
Aja, om dom kommer till Sverige så måste jag på tag på biljetter :)
 
Men ses senare, ska kanske ut och läsa i solen, läser boken Eld, den är bäst :)
 
Puss
 
//Emilia
 
Fannys fina byxor… :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0