Torsdag!

Hejsan bloggen!
 
Eftersom att det är kristihimmelfärds idag, så är vi lediga från skolan både idag och imorgon, så det är ju väldigt skönt!
Idag så väckte Nora mig - på ett snällt sätt för engångs skull - och eftersom jag inte kom ihåg att vi var lediga så ville jag inte vakna, men sen när jag komihåg att vi var lediga så låg jag kvar i kanske en kvart innan jag gick upp och åt frukost. Sen så städade vi lägenheten lite och rensade garderoberna, och sen så gick vi till mormor och morfar, dom har varit ute med sin husbil, så vi har inte träffat dom på typ en månad, så vi fikade när med kaffe och glass (mums haha) och sen så gick vi till ica och handlade mat, och sen så gick vi hem! Nu sitter jag här på balkongen med ett linne och försöker på nån sorts färg haha! 
 
Imorgon beger jag mig till Grönan med mamma och Nora + Nattis och hennes brorsa och mamma, så det kommer nog bli roligt! Ska ge mig fan på att åka Eclipse, Nattis får åka med mig så jag inte typ dör av rädsla haha! Om du ser det här Nattis så tvinga mig, även om jag inte vill haha… Sen så får jag se vad jag ska hitta på imorgon kväll!
 
Men vi hörs väl senare, så puss!!!
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0