Torsdag!

Godkväll bloggen!
 
Ledsen för att jag inte har hunnit blogga eftersom jag har varit upptagen i skolan idag, haft spanska och teknik idag!:) Efter skolan så följde jag med Jasmina till centrum eftersom att hon skulle köpa sin skolavslutsning-klänning, och jag kollade runt lite. Jag ska köpa en imorgon, från Gina :) 
 
Efter centrum så gick jag hem och målade naglarna, och sen vid 16.10 så ringde mamma och sa att hon tänkte att vi skulle åka till barkaby, eftersom Nora behövde en ny gympapåse och jag nya idrottsskor :)
Vi åt middag på Ikea också, så jävla gott haha! Tog kycklingfilé med pommes och bea, och nån god grönsaksröra haha!
 
Men här är bilderna på skorna, så jäääävla sköna hah! Xxxxx
 
Och här har ni en bild på mig och Hanna med Sven ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0