Söndag!

Hejsan!
 
Ska om typ 30 gå ner till bussen och ta bussen till mormor, ska åka dit, Sara och Dennis kommer också, så det blir cozyyy. Igår efter ESC (FUCK YEAH ATT DANMARK VANN, WOOP WOOP) så satte jag och Filla på Just Dance 4 tills vi yp badade i svett, nemen man tänker ju inte på att det är värsta workouten, men det var ju skitkul :)
Sen vid typ 03.00 så var vi fortfarande pigga, så vi satte på MIB II och slökollade i soffan (hade Netflix på iPaden, så jag kopplade upp den till TVn). Vid 04.30 så vart vi skittrötta, så vi stängde av och bäddade i ordning bäddsoffan på övervånigen och kollade klart. Sen så var den klar vid typ 05.00 och då hade ju solen börja gå upp och det var ljust ute, så det kändes skitkonstigt att gå och lägga sig, men man somnade bra iaf! 
 
Sen så gick vi upp vid typ 10.30 och åt frukost, pappa hade stekt chorizio och stekt ägg och baguette och allting, så det var supergott! :) Sen så efter kanske 1 timme eller nåt så åkte Filla hem, så snart ska jag dra mig vidare! =)
 
Uppdaterade min instagram mycket igår, så här kommer ett par bilder =)
 
Puss!!!
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0