Min valborg!

Igår efter skolan när jag kom hem var alla hemma, för vi skulle städa och så, skulle ju komma några gäster frammot kvällen / eftermiddagen.
 
Jag hade ju lockat mitt hår på morgonen (fick tyvärr ingen bild på det), så jag bytte bara tröja när jag kom hem!
Framemot 17.00 så kom dom 5 första gästerna och sen så kom sofies syrra och hennes kompis Emilia (haha, det var någon som ropade ut Emilia och båda vi svarade och skrek JAAA, och sen så sa dom att dom ville att gamla Emilia skulle komma haha!), och det är ju inte så vanligt att träffa på någon som heter Emilia.
 
Sen efter vi hade ätit, jag åt med dom små barnen, eftersom dom vuxna skulle äta fiskgryta och jag gillar inte fisk, så då grillade vi hamburgare, det var såå gott <3
 
Sen så typ 20.00 smsade Nattis mig och frågade vad jag gjorde, och jag svarade att jag inte gjorde någonting, så vi bestämmde att hon skulle komma hit. Runt 20.30 så gick jag och mötte henne, och sen så gick vi tillbaka till mig.
Vid denhär tiden var det fullt ös hemma hos oss, 8 barn spikade framför Just Dance 4 på kinectet och alla vuxna sitter och gapskrattar i köket. 
 
Jag och Nattis gick in till mig och vi satt och kollade gamla bilder och filmer på min data, så det slutade med att vi började gråta för vi skrattade så mycket.
 
Vid typ 22.30 så ringde Nattis pappa min pappa (dom är superbra kompisar) och kollade om han kunde komma över, Nattis mamma jobbade och han hörde att det var lite valborgsfirande hemma hos oss, och så frågade han om vi kunde komma över till dom och vara med hennes lillebrorsa så han slapp vara ensam. Så vi gick över till henne, och satte igång Transformers (första filmen, inte den teckande haha), och jag tror jag somnade dom sista 10 minutrerna eller någonting, men jag vaknade precis när filmen var slut, och så gick jag hem.
 
Nu var klockan 01.30, och Sofie ringde och sa att hon kunde möta mig, så hon gjorde det. Sen när jag kom hem gick jag och lade mig på engång, var heelt slut!
 
Tog tyvärr bara tre suddiga bilder, men dom får ni nöja er med! :)
 
PUSS!!!

//Emilia
 
Och man vaknade till dethär imorse, inte helt fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0