Måndag!

Hejsan bloggen!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket i helgen, men jag har varit lite upptagen.
I lördags så var jag ute och hjälpte till på tomten, planterade blommor och krattade gräsmattan, vilket var skitjobbigt! ;) Sen igår så satte jag mig på altanen och läste ut min bok, Cirkeln. Det var ju en skoluppgift (min pappa trodde inte på mig haha) så jag läste klart den, satt säkert 5 timmar i sträck och läste, blev helt fast haha!
Sen så igår så hade Sofie beställt hem pizza till middag, så I feel the glädje when the pizzaman comes and gives the pizza. Men pizzan var inte så god haha, synd att min favvopizzeria inte har hemleverans, så det blev nån pizzeria som skickade ut blä pizzor, och Bea som smakar tvål. Yuck. Tror det var Svea Pizza Direkt (onlinepizza) eller vadfan det nu var. 
 
Här är lite bilder från den senaste tiden!
 
 
1. My eyes, haha (do not mobb me)
 
2. Moi
 
3. När blixten tog över hela bilder:)
 
4. Solnedgång
 
Och en random bild från i lördags :)
 
Äh, har en teknik-lektion nu, så kan inte blogga så mycket mer nu!
 
Puss!!
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0