Lördag!

God förmiddag bloggen!
 
Vaknade för precis 2 timmar sedan, sen dess har jag bara ätit frukost och städat lite. Vi har världens tråkigaste väder också, så det är ju inte så roligt! :/
 
Kan berätta lite mer om igår ;)
 
Jag gick i skolan, skutade skolan och sen så gick vi hem till Sandra! =) Vi höll på att filma in scener till en film som vi ska göra / har gjort. Det kommer kanske ut senare, får se.. Men iaf, det var ju typ 10000 grader varmt ute igår, så jag hade bara en klänning på mig. Sen så vid 15.20 tog jag bussen från Sandra hem till pappa, så jag var hemma vid typ 15.45 eller nånting... Sen så hoppade jag direkt in i dushen och tvättade mitt hår och allting, sen så klädde jag på mig och målade mina naglar, pink ofc… ♡ Sen så sminkade jag mig och sen så gick jag hem till Nattis :)
 
Sen där så åt vi middag, och öppnade våra presenter, av mig fick hon en ansiktsmask och typ 4 par örhängen eller nånting, kommer inte ihåg... Sen så körde vi lite spel på PS3, till klockan var tyo 20.10 sen gick alla hem. Jag stannade kvar med två tjejer som heter Moa och Linnea till typ 21.45, tills Moa gick hem och jag och Linnea gick med Nattis, eftersom vi skulle ut med da dog. På vägen gick vi förbi mig så jag gick hem, var skittrött så jag gick o la mig typ en timme efter att jag kom hem :)
 
Så vaknade jag idag, och idag kommer det några gäster eftersom att min låtsasbrorsa fyllde 12 i torsdags så  jag ska börja klä på mig och fixa mig, så hörs vi senare!
 
Pussss
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0