Kista!

Hejjjjjsan!
 
har varit i kista idag, mamma köpte en klänning, eftersom hon är lärare, så köpte hon en klänning till niornas bal :) Så jag hängde med som smakråd! :) Sen så efter typ en och en halv timmes klännings-shoppande, så gick vi till Espresso Hose och tog en brunch. Vi tog två stora latte och två bagels. Asså, latterna var ju typ en halvliter per kopp, och en en jävla bagel, tror seriöst jag skulle dö för jag var så mätt haha! 
 
 
Sen så gick vi runt lite till, sen så åkte vi hem till mormor och morfar och drack ännu mer kaffe och pratade (snacka om koffeindag haha), och åt vattenmelon, men jag fortfarande så jävla mätt, så jag åt bara en halv haha!
 
Sen när vi kom hem så satte jag på mig min bandeutopp och en kjol och gick ut och solade, låg säkert 3 timmar i sträck och solade. Sen vid typ 18.30 så åt vi middag, och sen så gick jag ner till Ica och köpte läsk, och nu så sitter jag här!
 
Imorgon så ska jag få klart lite skoljobb (suck) och sen så ska jag bort på middag för att fira mors dag! :)
 
Här har ni lite bilder från idag/igår :) PUSSS
 
//Emilia
 
En tröja som jag fick av mamma! Hade den idag med vita jeans! :)
 
Innan Let's Dance igår :)
 
Kaffekoppen idag... Jag kunde köra egenom min hand genom mugg-örat eller vade det nu heter………
 
En random instagrambild :)
 
Tannade idag :)
 
Jordgubbar:)
 
Och min söta lillasyster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0