Jag är bara jag

Jag. Det är vad jag är. Jag är bara jag. Ibland så räcker det inte hela vägen, ibland så är det för mycket. 
Men vad ska jag göra? Jag är ju ändå bara…jag.
 
Ibland blir jag så JÄVLA trött på folk som tror att man ska se ut på en visst sätt, eller ha en viss personlighet. Alla människor är olika, och det är dags att folk börjar inse det nu. Alla kanske inte vill vara tråkiga människor som behöver bekräftelse av andra. Det finns faktiskt dom som vill vara självständiga och vara lite crazy, och det är okej, för alla är olika. 
 
Som nu tillexempel, nya FRIDA tidnigen. På omslaget så står det "SÅ MYCKET VÄGER KÄNDISARNA". Men vem fan bryr sig? Inte jag iallafall. Det är väl bara dom tjejer som ner på sig själva och läser dom för att tortera sig själva, typ. 
 
Asså kan samhället börja inse fakta nu, ingen är lika, alla är unika. Människor är skapta för att se olika ut. Jag menar, fan vad tråkigt det skulle vara om alla skulle se likadana ut, och ha samma personlighet. 
Åhhh jag blir så trött på sånthär. 
 
Lägg av…lägg bara av.
 
Som dethär, helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0