Inte bloggat!

Hejsan bloggen!
 
Har inte bloggar sen i fredags,  och jag orkade inte göra det igår… Men kan berätta om vad jag gjorde i fredags och i går! :)
 
I fredags var jag ju på grönan med mamma, Nora och Nattis och hennes mamma och brorsa! Var supermysigt och vi fick superbra väder! Vi kom dit vid 11.30 och dom öppnade 12.00. Vi tog en nummerlapp och när jag skulle ta en så kom två nummer ut haha, 187 och 188. Så det var ju typ 160 kvar innan det var våran tur, så det var bara att vänta liksom. Sen så när det kanske var 170 eller någonting så hör vi en pappa med två småbarn säga att han hade nummer 540 eller nånting, och eftersom vi hade fått två nummer så gav jag och Nattis nummer 188 till honom, han vart ju överlycklig haha!
 
Nemen, när vi hade köpt våra åkband och allting så gick vi in. Alla vi 6 gick till kvasten först, och sen så gick jag och Nattis till Jetline (favvon haha). Vi såg helt mobbade ut på bilden haha! Sen så gick vi runt och åkta allt vi ville åka, men när vi stog i kön till popexpressen så här vi hur Beaty and a Beat eller hur man nu stavar det spelas, och vi sa att vi hopppas att vi får nån bra popexpressen låt liksom när vi skulle åka… amen tjena… Vi får Kiss You med One Direction haha! Alla tjejer börjar sjunga (inklusive mig själv haha), och eftersom Nattis inte gillar dom så satt hon typ helt tyst haha! Och så såg man två killar sitta och hålla för öronen, jag trodde att jag seriöst skulle dö av garv haha! Hade så ont i magen för jag skrattade så mycket! :)
 
Sen så kom ju Sean Banan och jag och Nattis stog typ längst fram och stöttade gamla dansläraren (haha nejdå, men ni fattar?…) och stog och sjöng med och garvade ihjäl! Solen stekte typ sönder ansiktet, men vem bryr sig? Man står har roligt med bästisen och står och garvar ihjäl sig, så who cares?
 
Sen så ville mamma och Pia (Nattis mamma) åka popexpressen, så vi ställde oss i kö med dom… BIG MISTAKE! Dom skämde ut oss totalt och började sjunga på dom mest random låtarna och jag och Nattis stog helt utskämda där liksom höhö… Och sen där man visar upp åkbanden så var det typ en 19 årig kille eller nånting som dom började flörta med ÅT OSS! Asså jag har ALDRIG varit så utskämd i HELA MITT LIV! Sen så sprang jag och Nattis och försökte gömma oss när vi skulle sätta sig men tror ni det funkar? Nej! Dom sätter sig i samma "arm" som oss, och så får vi värsta baslåten och allting, så sitter dom och skriker och dunkar med händerna typ, och jag och Nattis gör likadant och jag skrattar så mycket så magsidorna gör ont och tårarna sprutar. 
 
Sen så ville jag åka Eclipse, hade varit skittaggad på det hela tiden, men då var det typ 2 timmar väntetid! Så jag sket i den, men eftersom jag ska dit igen i sommar så får jag åka den då! 
 
Sen vid 20.00 åkte vi hem, vi åkte tåg och allt sånt, så det var en superrolig dag! 
 
Igår så gick jag upp vid 12.00, var skittrött och hade ont i fötterna förtfarande haha. Vi åt frukost och bara loungade runt lite, tills vi blev helt rastlösa! Vi ringde Lisa och Sara (min moster och min kusin) och kollade vad dom gjorde. Det visade sig att dom typ också och hade det skittråkigt och skulle typ ringa oss också, så jag,mamma och Nora åkte och handlade i centrum så vi tog med oss middag! Mamma skulle göra en pastasås med gorgonzolaost och champinjoner och nån annan svamp, vart så gott! Så vi åkte där hemmifrån vid 19.00 så vi kom hem vid 20.00! :)
 
Så igår hade vi bara en lugn hemmakväll med godis och läsk haha! 
 
Och idag har jag barit vara ute, sitter på min balkong nu och bloggar, är ju så härligt väder ute! Tror jag bränner sönder min arm, men bryr mig seriöst inte haha! 
 
Blev ett rekordlångt inlägg, credit om du orkade läsa allting. Har inte hunnit ladda in bilderna från grönan än , men ni kan få dom senaste bilderna från min instagram sålänge, så hörs vi senare med bilder!
 
Puss!!!
 
//Emilia
 
När vi väntade i kön på grönan! :)
 
Jag igår :)
 
Right now! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0