En kväll jag aldrig kommer glömma!

Asså omg, jag dööör vad grym han var! Har massa videos och bilder, men videoserna kommer senare, när jag har lagt in dom på youtube! :D 
Asså kommer aldrig glömma denhär kvällen, vi stog ASBRA, typ 2 meter från stekten längst fram och lite på sidan/mitten! GAAAAARH vad gryyyyym Adrian Lux är!! :)
Efter typ 2 timmar av hoppande och skrikande så har man rätt ont i fötterna och jag är i princip döv på ena örat, men det värt haha!
 
Här kommer lite bilder, så hörs vi imorgon! :D
 
Vi börjar med våran bild från kärlekstunnen ;)
 
Och nu alla bilder från konserten! :) Alla bilder är tagna av mig, fråga först om ni vill använda dom! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0