En kommentar

En kommentar på facebook. Eller ja, till och börja med iallafall. Efter den kommentaren var det många elaka saker som vi sa till varandra, men det var egentligen jag som förstörde våran vänskap, och jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv för det.  Det var det som krävdes för att förstöra en vänskap som betyde så mycket för mig.
Jag ångrar att jag skrev den kommentaren så mycket att det gör ont. November 2011. Det var den månaden som hela min vänskap med denhär personen förstördes, och jag saknar henne så mycket.
 
Vi var så himla tajta, hade gått egenom samma saker, och hon hjälpte mig med många grejer som jag aldrig kommer kunna ge igen för, för vi pratar inte ens med varandra längre, det är så illa. Hon säger att hon mår illa när hon ser mig, och hon hatar mig. Till en viss del förstår jag henne, men det var ett litet dummt bråk, men ähh.
Gjort är gjort, och jag är glad att jag fick iallafall 1 och ett halvt år med henne! Att säga att jag saknar henne är att "underdriva". Jag saknar henne så mycket, men jag kan inte göra nåt.
 
Älskar dig alltid och ger dig all lycka ♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0