Confessions

 
 
  • Jag kan inte bada från en båt, är helt omöjligt för mig. Kommer nog från en mardröm jag hade för kanske 3 år sedan, jag var på en båt och jag skulle bada, och då sattes propellern igång och jag vaknade för jag dog. Sen dess… nej, bara nej
 
 
  • Jag våldtar YouTube. Inte riktigt, men det går inte en enda dag utan att jag använder YT.
 
 
  • Min mest besökta hemsida är SMHI. Asså... Jag är en sån person som MÅSTE veta vädret innan varje gång jag går ut. Jag går alltså inte ut utan att ha kollat vädret, antingen på mobilen eller på datorn.
 
 
  • Jag sover med BH. Hehe, det var en nödig fakta... Nejmen, jag har en spec BH jag har på mig när jag sover... När jag sov över hos Fanny efter hennes överraskningsfest med Sandra, så tvingade som mig och sova utan, och jag sov sjukt dåligt haha.... 
 
 
  • Jag har haft ca 10 mobiler. Okej… jag och elektronik (speicellt mobiler) går inte så bra ihop. Dom senaste 2 åren har jag haft en mobil i max 6 månader innan den har blivit borttappad/gått sönder, men nu har jag min drömtelefon och jag behandlar den som en *host* bäbis *host. 
 
 
  • Jag kan inte leva utan min säng hos pappa. Den är skön, mjuk och bred. 'nuff said.
 
 
  • Jag har väldigt många väskor. Jag har onaturligt många väskor. Jag har 7 väskor hemma hos mamma, och det är inte ens hälften av dom jag har, tror jag har 10 hemma hos pappa… Vad kan jag säga? I am a väsklover, and I'm proud of it.
 
 
  • Jag har fått väldigt många nya vänner. Dom två senaste åren har jag fått sjukt många nya vänner, för att jag bytte skola! Fyra av dom har blivit som mina systrar, och jag är sjukt glad att jag hittade dom! ♥
 
 
Så, nu vet ni lite mer om mig helt enkelt haha! Hoppas ni får en bra kväll så hörs vi någongång under morgondagen med mobilblogg! Puss
 
//Emilia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0