Sista inlägget!

Gokväll!
 
Ligger i min säng just nu, kollar på tv, är på datorn och kollar instagram, snacka om att köra multitasking ;)
Men iaf, imorgon är det fredag, vilket är hur skönt som helst, och vi har en störtskön dag. SO från 08.30 till 10.10, sen så har vi en rast, sen en SO lektion igen från 10.30 till 11.40. 11.40 är det lunch, och vi börjar 12.15 och sen så har vi lite återsamling och utvärderar veckan, sen så slutar vi 13.00! Niiice!
 
Men kan tyvärr inte ta några bilder just nu, har fanny-flätor (haha, alla som går i min skola fattar), men det är bara att jag har flätor i håret, jag har alltid två på varje sida, så det blir volymigt och vågigt.
 
Men ska kolla vidare på en film nu, så vi hörs senare!
Puss!!!
 
//Emilia ♥
 
Bild innan jag gick och dushade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0