OH HERRE!

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT för att jag inte har bloggat på hela dan! Klockan är ju inte så mycket iof med iaf hehe!
 
Jag hem sen efter skolan, och fixa lite stuff, och sen så ska jag dubbelkolla med pappa sp jag får göra röd dip dye, vill så gärna göra det! 
 
Eftersom pappa har eget företag (rör), så är han typ stamkund hos några företag typ lundagrossisten, Dahl, Ahlsell osv.. iaf, så har han blivit inbjuden av dahl tror jag till att gå på curling (LOOOOL kärringsport), och jag trodde först att han skulle kolla, men nej.. Han ska SPELA!!! 
Jag trodde seriöst att jag skulle DÖ av garv, liksom tänk dig:
 
I typ trikåer, jag dör hahahahahaha.... 
Men iafffff nu så ska jag kolla tumblr, så ha det bäst så hörs vi när jag kommer hem!

PUSS MINA CARROTS!
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0