Kommer inte blogga på hela helgen!

Godmorgon!
 
Nu så har jag kollat ett avsnitt av Grey's anatomy och vaknat till lite och sådär! 
Snart så ska jag gå upp, äta frukost och sen hoppa in i duschen! Jag ska vara hos mormor vid 14.00 och vi ska ju åka direkt till min bästis landställe direkt efter, så vi kommer att packa och bära ner allt till bilen och så först!
 
Jag vet inte om jag stannar tills imorgon eller tills söndag, har ingen aning, det får vi se senare!
 
Jag kommer ju inte kunna mobilblogga, eftersom vi telefon är trasig,  så kommer inte bli någon bloggning på några dagar, men ni klarar er!
 
Hörs kanske innan jag drar, men om inte… GLAD PÅSK OCH HA DET BRA!! :* ♥
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0