JÄVLA SKITDAG

Oh my god, jag känner att jag behöver ta ett chill-pill…
 

AJA, hej världen!
 
Har varit i skolan idag, har varit som vilken annan skittisdag som helst! Spanska + NO = SKITDÅLIGT!!!!!
Men iallafall, efter skolan åkte jag och hämtade min lillasyster i hennes skola, min kompis följde med, så heeelt ensam bland småbarnen blev man ju inte höhö… Min kompis bor nära skolan min syster går i, så vi följde henne hem, och så tog jag och Nora bussen därifrån till vårat centrum, och sen så gick vi därifrån hem till oss.
Efter typ en timme ellernånting så kommer mamma hem, och då så drog vi till Ica Maxi i Arlastad!
 
Men innan vi åkte till Ica, så märkte jag att min telefon inte går att starta, jag klickade på hemknappen, och då så stängdes hela skiten av och jag har fortfarande inte fått igång den, så kommer antingen att lämna in den, eller få fixa en ny.. ÅH VAD JAG HATAR IPHONE… 
 
Men iaf, sen efter Ica, så åkte vi först till systemet och sen så åkte vi till donken (påskmiddag på högnivå haha) och beställde hem. vi hade beställt en barnmeny med vanlijmilkshake, två McWraps och två color. 
Vad tror ni att vi får? Jo, en JORDGUBBSmilkshake och EN MacWrap.. SÄMST SERVICE.
 
Åhhhh, vad jag hatar idag. Hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar
 
Aja, hoppas resten av er hat haft en trevlig och rolig skärtorsdag!
 
PUSS
 
//Emilia
 
Jag och Nattis i somras på grönan, den bruna jäveln haha
 

Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha jävla sexy ladys vi är asså hahaa;) <3

Svar: Haha alltid, sexy lady ;) <3
Emilia Trygg

2013-03-28 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0