Hemma!

Hejsan!
 
Nu så är jag hemma hos pappa, var hemma hos mamma lite förut, och packade lite grejer.
Mamma åkte ju ner till Malmö med jobbet, och ska vara borta i 3 dar, så jag fyllde på vatten till Busan (våran hamster) och packade mina grejer, sen så kom papi och hämtade mig :)
 
Och sen så kom jag hem och såg att pappa och Sofie håller på att bygga om vardagsrumet nere vid hallen, så att dom har rivit den halva av den lilla väggen mellan retrorummet och tv-rummet, eftersom dom ska sätta ett högt barbord där, och sen så har dom målat om allt till vitt! Och sen så är det möbler ända fram till mitt rum, och den stora tv:n ligger på min säng...suck.. Aja, alla som har varit hemma hos pappa vet, och får komma när det är klart haha :)
 
Men tog lite random bilder med Fanny, när vi hade våra solglasögon :)
 
//Emilia
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så jävla snygga!!!! :P :)

Svar: Ofcourse, finns inget annat alternativ ;) <3
Emilia Trygg

2013-03-04 @ 18:39:53
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0