Godnatt!

Godnatt alla!
 
Ska sova nu, men måste bara berätta en grej först haha :) 
När jag skulle gå ut och borsta mina tänder, så sa pappa att han tyckte att jag skulle komma och kolla på den nya mattan, jag bah jahapp, så jag gick och kollade... Det var den gamla mattan, men en sak var ny.. TV:N! JAg märkte det först efter kanske 1 minut, och den här är mycket större! 
Våran förra var typ 50 eller 52 tumm, och den här är 70 eller 72 tumm, så SJUKT stort haha, så det kommer bli kul att kolla på Grey's imorgon haha XP

Men ska sova nu, godnatt!!:)
 
En vacker bild på mig i min säng, dushade mitt hår oxå, guuud så skönt haha :) Inte för att man ser men ändå…
 
Och såhär såg det ut i vardagsrummet innan mattan och TV:n kom :) Gamla (lilla) 52 tumms tv:n ligger där på soffan ;)
 
Och jag idag efter skolan :) Osexigaste bilder ever, men aja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0