Go morrn!

Haha, jag dör vad ful rubriken var haha XD
 

Aja, godmorgon iaf! Nu så sitter jag och filla helt själva på torget (ett ställe utanför alla klassrum) och chillar, ska jobba lite mer med so, eftersom den ska vara inlämnad på onsdag.. Annars då...
Pappa skulle installera våra högtalare till TV:n, och han fick hålla på i forever för att det var nån antenn som inte stämde eller någonting, och eftersom han ska bort ikväll, så får han fixa ljudet under dan, så att vi har ljud ikväll när vi vill kolla på TV:n haha! 
 
Men jag har världens skönaste dag haha! Vi har valfritt hela förmiddagen och sen lunch, sen så har vi valfritt igen i 45 minuter och sen så slutar vi, så jag har skönaste veckan haha!
 
Men ska gå nu, ska kolla runt lite mer!
Puss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0