EV!

Hejsan!
 
Nu så sitter jag i skolan och jobbar med EV, vi har egentligen SO men eftersom att vi inte har något arbete just nu i SOn så kan vi jobba med det vi behöver jobba med, och jag behöver jobba med NO, engelska och svenska, så jag passar på att jobba lite med det nu!:)
 
Sitter just nu och lyssnar på Thriftshop med Macklemore, älskar den haha ;)
 
Ikväll så ska jag på födelsedagsfest hos My, är sova-överparty så jag kommer kanske mobilblogga, kommer nog inte bli någon datablogg, om jag inte tar Mys data och bloggar, orkar inte hålla på att släpa med mig min dator :)
Jag slutar ju ett idag, och efter skolan så ska jag köpa present till My (last minute, jag vet haha), och sen så ska jag hem, packa sovsäck och allt sånt, och sen så ska jag dra till My, det börjar 16.00 så det bli loligt. 
Ska ju äta tacos där också, och vi ska se filmer, Scary Movie (komedi) och så ska vi kanske se House of Fear och House of Wax (den med Paris Hilton som en av huvudrollerna). 
 
Men ska gå nu, måååste jobba vidare, så vi hörs senare :)
 
Filla, Jasmina, JAG och Fannys' händer, så ni vet vilka djur vi är ;)
 
Min PJ, ska få bättre bild, men dethär får duga sålänge;)
 
Körde GTA IV live igår på xboxet haha :) KILL 'EM ALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0