Dip Dye imorgon!

Hejsan!
 
Idag så har jag bra chillat hemma, och gått till Ica och handlat godis och dricka till mello ikväll, är ju final!
Så det blir nog mysigt, och imorgon så ska jag klippa mig, och även färga mina toppar röda, läängtar haha!
Men kommer inte bli så mycket bloggning på helgen, har liksom ingen ork då, så jag bloggar bra på vardagarna istället! 
 
Men har bra några instagrambilder att bjuda på, har inga fina, men här kommer det några stycken!
 
Innan skolan!...
 
Filla och Fanny i skolan, Filla har en hangover, vilket förklarat solglasögonen hahahaha :*
Jag efter skolan igår…♥
 
Soligt var det igår också, och idag också!
 
Inctattoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0