Soooooooooool!

Hola bitches!
 
Sitter på balkongen hos pappa nu och chillar ite i skuggan haha! Det blåser skitskönt och det kunde inte bli bättre!
Var och lämnade min låtsassyster med min pappa på ett kalas, men annars har jag bara varit hemma och städat!
Var ju hemma hos Nattis igår, gick hem vid 00.00 så det vart inte så jättesent, men var konstigt nog trött även fast jag gick upp vid 13.00 igår…? Haha :P 
 
Nu så har jag bara 5 dagar kvar i skolan, så jäääävla skönt haha, nu är min hjärna iställd på sommarlov, och vi har gjort klart allt skoljobb, så det känns skiiiitskönt! <3
 
Dethär blir förmodligen mitt sista inlägg från datorn innan sommaren, och det kommer vara rätt så gles uppdatering under sommaren, men det får man väl räkna med haha! 
 
Men hörs nog senare, får blogga via mobilen, men pusssssss
 
Glöm inte att följa min instagram för en mer liveupdate !;)
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0