Inte bloggat på länge :/

Hejsan!
 
Har inte bloggat på, låt mig se… TUSEN ÅR! Nee, men har inte bloggar på typ en vecka, och det känns dåligt för mig :/ <3 Imorgon ska jag till Kolmården, ska bo på Vildmarkshotellet, så kommer inte hem förrens på fredag :)
 
Igår så var jag bara hemma, gick upp vid kvart i tolv och bara tog det lungt, sen så gick jag ut på en PW :)
 
I fredags så åkte jag och Tyra till Kista och kollade på Baksmällen del 3, vilken film asså... Man typ dör av garv! Ni MÅSTE se den! :
 
I lördags så åkte jag och Nattis in till grönan, eftersom det var fint väder och vi hade ingenting att göra, så why not liksom ;) Jag åkte Eclipse (FINALLY), och den var helt asdfghjkl helt awesome! Om man kollade framåt så var det ingen fara med höjdskräcken, men om man kollade neråt så fick man lite (läs mycket) svindel, men det var bara att ta sig egenom det haha! 
 
Sen så var det en asrolig sak som hände typ... Asså Nattis gillar ju varken JB eller 1D, och när vi skulle åka Popexpressen så blev det JB tror jag hahaha! Asså såfort vi hörde låten så började jag asgarva och Nattis satt typ o sucka lol. Sen när vi gick ut så sa hon att vi måste åka den igen, men då skulle hon be om en houselåt, så vi åkte den senare, och då fick en bra låt, kmr inte ihåg vilken dock (hehe, skrev dick innan jag skrev dock haha, fick skriva om det typ 4 gånger) men nån bra vart det iaf :) 
 
Sen så i måndags blev jag förfrågad av Filla om jag ville gå på en lunchdejt, så vaffö inte? Vi åkte in till Kista och gick till FoodCourten, hon köpte sushi och jag köpte en hambrugare från Texas Longhorn (ÄLSKAR den resturagen), men HELVETE vilka hamburgare och vilken HÖG med pommes. Åt köttet, överlocket och typ halva av pommes fritsen, sen hamnade jag i matkoma typ haha! 
 
Har inte så mycket mer tid att blogga nu, men när jag väl kommer blogga, så lär det bli mycket text, men det är väl bara roligt eller? Aja, ses när vi ses!  
 
Pusssss!!
 
//Emilia
 
Denhär tycker jag stämmer in på Filla...
 
Me in BW
 
Efter våran dejt (HAHA) så åkte vi hem till mig ;-)
 
I söndags så grillade vi, summerfeelings! 
 
Tyra i biografen, själva lol
 
Jag och Nattis på hennes skolavslutningsdag (hon slutade en dag efter mig), vi hade våran årliga lunch!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0