This is not so awesome

Hejsan bloggen!
 
Känner mig som världens loser just nu... Har FF (föräldra-fritt) och SF (syskon-fritt) hemma imorgon, men ingen kan ju typ sova över, så jag kommer sitta som en deprimerad singel hemma i soffan med Thai-take-out med en romantisk komedi och vara helt forever alone...  :'( Jag kommer också köpa godis imorgon så jag kan trösta mig själv.. suck.
 
Aja, ryck upp dig nu Emilia, hahahaha. Kan ju glädja mig själv med att jag så på Ke$ha på söndag med Nattis <3
 
Kom precis hem efter att ha varit i Sigtuna hela dagen, har fikat på Tant Brun (jag dör vilken god fika) och sen så var vi på Ica Maxi och handlade lite på vägen hem.
 
Jag i förrgår
 
Mitt nya skal... grr
 
Jag och mina fina bästa vän Nattis <3 Genom vårt och torrt... <3
 
En bild innan vi åkte ut med båten för en vecka sen! 
 
När jag tog en promenad igår i den fina kvällssolen :)
 
En random ecopic bara ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0