Kesha!

Hejsan bloggen!
 
Den kommande veckan så har vi inget spec inplanerat, ska till mormor och morfar imorgon och fira morfar, och i veckan kanske vi ska ut till Ingarö och vara hos min moster, men inget planerat än! 
 
På lördag så sover Nattis över hos moi, hennes föräldrar ska ha nån "seniorfest" som jag kallar det, bartömning som dom säger, och min mamma ska dit, så Nattis sover här! På söndag ska vi till Keshas konsert, kommer bli så fett! 
 
Asså det kommer bli så kul, är fett taggad haha! 
 
Sitter just nu med Filla och planerar att på Mackelmore, dom spelar på annexet i oktober, så vi ska kanske (läs typ ja) boka biljetter i veckan, är FUCKING ÖVERHYPAD HAHA!
 
Men ska gåååå nu ska kolla vidare!
 
Hörs säkert senare i veckan, puss mina biatches :*
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0