hEJ BLOGGEN

Hejsan!
 
Nu sitter jag i mitt (nystädade) rum, ska ju fira mig idag med släkten eftersom jag ska till Gotland på min födelsedag som är om precis en vecka, och alla kunde idag, så varför inte liksom? 
På söndag så drar vi ju till Göteborg, vi lockade med oss Tyra och hennes mamma, så det blir en ladies trip! :)
Jag och Tyra typ älskar road trips, så det kommer bli aaskul! 
 
Snart ska jag hoppa in i duschen och dusha, och sen om jag får tid så ska jag locka Noras hår, eftersom jag är världens snällaste storasyster :P 
 
Har inte så mycket mer att skriva men kan bjuda på ett par gamla instagrambild, och så får ni en bild på Nora ;)
 
 
Och le Nora
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0