Visste ni att..

  • Jag har skrattgropar naturligt, men när jag ler så visar jag dom inte haha, vet inte varför :)
Här har ni mitt naturliga leende.. Nu ser man inte så bra, men kan visa mina kompisar IRL
 
  • Jag är lite pojk-flicka.. älskar dataspel, gillar bilar, motorcyklar, cross och vidare, och ÄLSKAR båtar, nångång vill jag åka en RIKTIG speedbåt haha...
  • Jag hatar sånahär tunna fingervantar.. ryser bara jag tänker på det.. Hatar hur det gnuggar mot naglarna..eeeuuww
  • Min familj och mina vänner är det bästa jag har
  • Kan INTE dansa, kunde det (gick ju på streetdance i 6 år), men ALLT jag lärt mig är borta haha :P
  • Jag har haft naturligt långa naglar 1 gång i hela mitt liv, och det var i somras.....
  • Jag är född på Gotland, men kan inte gotländska..
  • Min farmors kusins barn har jobbat med min kompis pappa.. liten värld det här alltså haha XD
  • Jag gick från att hata One Direction, till att ÄLSKA dom.. 
  • Och jag gick från att lyssna non-stop på Justin Bieber, till att inte lyssna på honom..
  • Det här är allt jag har tid med, så vi hörs antingen senare eller imorgon, hejdå XD
//Emilia
 
Haha, ser ut lite som om jag har gjort läpparna haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0