Valentines day!

Godmorgon!
 
Idag så är det ju alla hjärtans dag, så grattis eller vad man nu säger :P
 
Idag så är de torsdag, och de betyder spanska heela förmiddagen, yeey…noot.. Så idag kommer det komma bittra inlägg, för det är SÄMSTA skoldagen.
Eftersom vi har NO prov i morgon, och egentiligen ska ha SO hela dan imorgon, så har vi SO i eftermiddag ist, så har vi NO imorgon. Och jag gillar INTE SO, så den här dan blev ju bara sämre :'(
 
Jag har lockat mitt hår idag btw, bilder kommer väl kanske senare, skulle haft mina blåa cirkellinser eller nu vad det heter. Men eftersom mitt hår är nytvättat, tvättade det igår, så har typ lockarna REDAN lagt sig, så dom kommer väl inte finnas kvar vi dagens slut, aja för kolla senare hur allting ser ut!
 
Imorgon efter skolan ska jag bada med Fanny, som jag sa igår ;)
Aja, vi hörs senare, puss
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0