Två scary bilder och dagens outfit! :)

Hejsan!
Har komit hem från skolan för kanske två timmar sedan, har barit slappat och kollat twitter, tumblr, bloggar och facebook och så! :)
Sen efter att jag har städat mitt rum och rensat min garderob ska jag hoppa i badet och bubbla, kommer nog bli väldigt mysigt och behövande haha.. Nemen när man har varit sjuk så är det skönt att bada, sen så har jag lite ont i ryggen och nacken också, vet inte varför? Aja..
 
Men ska låta min mobil ladda lite innan jag städa mitt rum, eftersom min dators ljud inte fungerar, så jag måste lyssna via min dator..
 
Nemen nu får jag ta tummen ur och ge mig på mitt rum, yeeey *ironisk*, men det är skönt att veta att ett bubbelbad väntar på mig däruppe, hihihi <3
Ses och hörs senare, och här kommer bilderna jag lovade gäller att bjuda på sig själv ellerhur? ;)
 
//Emilia
 
Och här kommer dagens!:)
- Jeans från Kappahl
-Tröja från New Yorker
Sen MoonBoots och min everest-jacka + halsduk och allt sånt, och min DKNY-väska :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fy fan vad snygg du är Emilia!! :P

Svar: Lika snygg som dig haha!! :D
Emilia Trygg

2013-02-08 @ 19:19:53
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0