Sorry!

Hejsan!
 
Sorry för att jag inte har bloggat, men vill ju inte sitta vid en dator hela tiden jag är här liksom ;)
Idag så har jag varit inne i visby, köpt med mig lite grejer, ett par röda jeans (passade aaaaasbra), en skitfin ring och en blå/vit randig tröja. Sen så åt vi lunch på donken (jag och farmor), tog en mcwrap eftersom jag inte äter deras hamburgare hehe...
 
Sen så när vi kom hem så gick jag och farmor en promenad nere vid vattnet, vi hade klarblå himmel och sol, så det är underbart, men nu så har solen börjat gå ner, och det har börjat att komma måln, men jag fick några fina bilder!:)
 
Men kan lägga in en gammal bild från en strand nära farmor sommaren -11 :)
 
Hejdå!! :) <3
 
//Emilia
 
Sexigast hehe... :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0