Soligt!

Hejsan bloggen!
 
Nu så tar jag en paus i mitt stickande, farmor har lärt mig att sticka, så jag håller på att sticka en halsduk hehe!
Snart så ska vi ut, vi har en helt blå himmel med sool, och det är varmt, typiska vårvädret + snö hehe...
Men jag kommer inte blogga så mycket mer tills jag kommer hem, vill ju inte sitta vid en dator när jag är här, jag vill ju liksom umgås haha XD
 
Men vi hörs senare, ska fortsätta att sticka nu, så vi höörs mina små carrots :)
 
P.S dagens outfit är röda jeans med en vit tröja med marinblå och röda ränder (matchande hehe)...
 
<3
 
Min nya ring, tyckte den var såå fin <3
 
Farmors katt <3333

Kommentarer
Postat av: Fanny

Geee Mig Ringen nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Haha, naaaj!!! <3
Emilia Trygg

2013-02-24 @ 18:46:31
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0