Rast!

Hejsan!
 
Har rast i 3 minuter till, sen så har jag EV, asså jag får göra vad jag vill som har med skolarbete att göra!:)
Vi har världens skönaste extrauppgift på engelskan, vi ska skriva om en påhittat resa som vi har gjort, jag skriver om en resa i Bahamas, hehe ;) 
 
Värdet här är ju inte såå roligt, det töar och är molningt, buhuu... Efter skolan så ska jag hem och plugga till kemiprovet, eftersom vi har prov på ferdag förmiddag, sen så ska jag jobba vidare med SO:n (jobba vidare med att ta hit Nando's till Sverige), så jag har lite att göra senare :p <3
 
Innan rasten hade vi matte, genomgång av förra provet, och sen så hade vi bara en kvart kvar av lektionen så det var soooft. Men nu så måste jag jobba lite med engelskan, så jag inte halkar efter (fast jag är typ den enda som gör den, eftersom jag var den som frågade min lärare om jag kunde göra den haha)..
 
Hare bra, kanske bloggar senare, puss <3
 
//Emilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0