På båten!

Hejsan! Sitter på båten nu, köpte nät för 70 kr, så jag kan vara inne på nätet haha, berooende lol :)
Nemen tågresan gick bra, och jag och Jasmina kom fram säkert haha.. Jag köpte en yoggi och en festis i färjeterminalen eftersom att jag inte hade ätit så bra frukost, och sen så ska vi köpa lunch, men eftersom vi åt för inte så länge sen så lär det dröja ett tag!
 
Men har inga bilder att bjuda på,tyvärr. Jag har kameran med mig, men glömde sladden mellan kameran och datorn hemma, så jag får ladda över alla bilder när jag kommer hem!
 
Men ska gå nu, kolla lite andra sidor, så vi hör senare säkert, eftersom det är en låång båtresa hihi ;)
 
//Emilia <3
 
Just nu...

Kommentarer
Postat av: Sandra

MAN SKA HA VILOSTOL!!!!!!!!!

2013-02-21 @ 15:12:10
URL: http://myggornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0