Min hårfärgsresa

Jag har ju haft en väldans massa hårfärger, och här kan jag visa min hårfärgsresa ;)
 
Min natuliga hårfärg:
 
Efter första slingingen:
 
Sen så fick jag för mig att slinga håret VÄLDIGT många gånger, och här är efter 4 blekningar: (ignorera sminken, vi tyckte att vi va badass då, okej?)
 
 
Sen så fick jag för mig att tona håret brunt:
 
...och sen så blev det råttfärgat..
 
Jag PERMANETFÄRGADE mitt hår brunt, flopp säger jag bara...
 
Orkade inte med det råttfärgade/bruna, så jag färjade rött.. (Har inte så bra bild på det)
 
Och sen så blev jag typ ginger...
 
Tillslut så färgade jag mitt hår brunt..
 
Sen så ville jag bli blond igen, så jag tog saken i mina händer och slingade mitt hår ljusare...
 
Och så är jag där jag är idag med håret, inte nöjd.. Jag vill färga min utväxt och göra rosa dipdype (Hej pappa?) ;)
Fast nu så syns min utväxt BETYDLIGT mer än här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Glöm inte att du hade svart oxå förra vintern :P

Svar: Haha, juste ;)
Emilia Trygg

2013-02-20 @ 18:00:47
URL: http://filla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0