Middag hos mormor och morfar!

Hejsan!!
 
Förlåt för att jag inte bloggade något imorse, orkade helt enkelt inte haha XD
Nu har jag iaf satt i mina linser, dom är ju blåa, och större än vanliga irisen eller nu vad det heter, så dom ser ascoola ut ;)
 
Idag så har jag varit på ikea, vi fikade och shoppade som vanligt hehe (: Efter vi var på ikea, så gick vi och lämnade alla grejer i bilen och gick till stadium, jag shoppade en tröja och mössa, både från Race Marine. 
Sen så åkte vi till någon skoaffär, kommer inte ihåg vilken, och jag handlade skosnören. lila, eftersom mina skosnören som hängde med till mina skor, har gått sönder, så köpte jag nya :)
 
Men kan slänga in ett par bilder, hörs nog senare! Puss!
 
//Emilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0