I skolan!:D

Hejsan!
 
Nu så sitter jag i skolan, nu på morgonen åkte pappa bort med sina kompisar, eftersom dom ska typ upp till Härjedalen och ha en skoterhelg, så han kommer hem på söndag eftermiddag/kväll :)
I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ta en fika eller nåt med en kompis, vi får se vad helgen har att bjuda på. 
Efter skolan ska jag iallafall köpa en MER-dricka, dom är ju såå goda, och sen så ska jag... Kanske rensa min garderob och städa mitt rum, det är på tiden att jag gör det!!:) 
 
Nu så sitter ju alla nior (i hela Sverige) och göra nationella prov, och igår på fb hade vi en gruppchatt, och dom tog ut ALL sin ilska och stress på mig, det var väldigt fina ord som användes haha……
Ska gå nu, har SO nu, så vi hörs senare, puss
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0