HOOME!

Hejsan bloggish!
 
Är hemma nu, gick ju hem till mamma ett tag efter skolan, hade glömt några saker hemma hos mamma som jag ville ha på Gotland, så jag åkte hem till mami och hämtade dom. 
När jag kom hem så hade jag fått ett brev, och där stog det att min legitimation var inne på min bank, så jag ska åka dit imorgon och hämta det skönt och ha det gjort… Nemen, sen efter jag kommit hem från Rotebro så ska jag väl hem och packa, åker ju om två dagar, ska bli såå skönt att komma bort från allt och bara ta det lugnt :).
 
Men fastnade inte på bild idag, men tog en bild som jag kan bjuda på iaf, så hörs vi senare era losers! 
 
Hejdå mina små carrots!<3
 
//Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0