Hejsan!

Nu så sitter jag i mitt rum och bloggar, och lyssnar på musik!
Var i centrum med Fanny efter skolan, eftersom vi skulle köpa present tillsammans, och jag köpte ett par hörlurar, den uppdaterade verisionen utav apples earpods :) 
 
Sen så åkte jag till pappa och hämtade mitt kort och min kod, så nu är det klart, tog bussen tillbaka, då ringde mamma och sa att banken stängde 15.00, och jag var på bussen, och klockan var typ 14.50 så jag fick världens panik, men jag hann precis, kom in på baken 14.55, skulle ju aktivera mitt kort, så skööönt att jag hann haha..
 
Men nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på Take Me Home (One Direction), bästa albumet EVERRR!! <3
 
Bloggar kanske senare, ska kolla runt lite mer nu, hörs senare mina carrots! 
 
 
Jag med skrattgropar? Hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0