Hejsan!

Nu har jag äääntligen tillgång till när på min dator, lånar grannens wifi hehe, men kan bara sitta i ett rum, annars går det inte att ansluta haha ;)
 
Men har tagit lite bilder med webcamen haha, är helt osminkad idag, så skönt..
 
Idag så har jag och farmor gjort massa saker! Vi började med att parkera precis utanför ringmuren och gå ner mot strandpromenaden i Visby, vi gick runt där i kanske en och en halv timme, och sen så åkte vi till nån skomakare, eftersom farmor hade lämnat in sin väska där, så vi hämtade den.. 
Sen så åkte vi till ett ställe som heter Uncle Joe's, och där så bowlade vi. :) Efter det så åkte vi till nåt café, kommer inte ihåg vad det heter, och vi fikade. Jag tog en semla med kaffe, som blev både fika och lunch hehe :P
Sen så åkte vi till Mercedes, dom skulle lämna in sin bil på någon verkstad, och där såg jag världens roligaste grej.. Ett litet paket med mercedes nackellack och läppglans. När dom hämtar bilen imorgon kanske jag slår till hehe, var i en vinröd färg som vissa Mercedes har hehe ;) Sen så åkte vi till någon elbutik och handlade lite, sen så åkte vi hem..  FULLT UPP med andra ord haha XD
 
Imorgon ska vi in till Visby igen och gå på bokrea och gå på Clas Ohlson, och på onsdag åker jag hem :(
 
Men cred till er som orkade läsa, och vi hörs senare!
Puss!!
 
//Emilia
 
Osminkad så ni vet haha...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag orkade läsa!! jag är bäst!! <3 :)

Svar: Om det hjälper dig att sova, så visst, du är bäst ;)
Emilia Trygg

2013-02-25 @ 16:39:19
URL: http://fannygrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0