Hejsan!

Hello my bloggish!
 
Idag så åker jag hem, längtar hem men vill ändå stanna kvar hehe.. Idag så har jag röda jeans med en vit t-shirt med blåa ränder (Louis Tomlinson varning hehe), jag klädde bara på mig, och sen så såg jag i spegeln att jag hade hans "stage outfit" typ haha.. Aja, skitsamma hehe.. (;
 
Men nu så har jag laddat in bilder på min data från min kamera, har lite bilder på mig som är fula, men lägger upp dom iaf för jag har tråkigt hehe...
 
Hörs kanske senare, om inte så hörs vi när jag är hemma :)
 
/////Emilia <3
 
Love you my carrots <333
 
osminkad och fettit hår...mums
 
 
 
 
 
 
HEHEHEH fråga inte om grisen i garderoben heheheheh :* ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0