Glad överraskning!

Hejsan bloggen!
 
Jag skulle gå in på mitt konto och kolla om jag hade några pengar, så såg jag att jag hade fått pengar på mitt konto, så nu är man typ 200 kr rikare, jag frågade pappa om det var han, och han sa ja!
Jag frågade varför han la in pengar, han svarade med att han tyckte det var roligt (hehe, bra att komma ihåg).
Imorgon är det fredag, känns inte som det eftersom jag har varit sjuk hela veckan!
Min bff Nattis (saknar dig sjuuukt mycket btw) smsade mig och frågade vad jag gjorde på lördag eftermiddag, och så sa jag inget, så svarade hon inte varför hon undrade, weird unge asså haha :-*

Men ska kolla runt lite nu, och nu kom jag på att jag bara rakade mitt ena ben och inte det andra (smartass nr.1) hahaha, får ta det imorgon, jag orkar verkligen inteeeeeeeee haha aja :*
 
Men här kommer två  tre pics :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0