En till bild... ;)

Hejsan!
 
Fick ett par till bilder av Fanny, fast med hennes hund Calle, och här är min favvobild: 
Hennes hund är sååå söt :* <3
 
Ajja, iaf.. Har dushat och sitter och lyssnar på musik *host* one direction *host*… 
Nemen, imorgon SKA jag ha mina linser i skolan, kommer se ascoolt ut haha, min morbror tyckte jag såg ut som en ailen haha, lool (=
 
Men ska kolla mitt schema, jag tror att vi har syslöjd hela förmiddagen imorgon och sen svenska.. Hmm..
Aja, går ju bara skolan tre dagar den här veckan, eftersom vi har studiedagar torsdag och fredag, och veckan efter har vi ju loov, och jag åker ju till gotland på torsdag, längtar till att bara komma bort, och min morbror fyller år i veckan också, kommer inte ihåg vilken dag, men får se! :)
 
Hörs med senare, bloggar kanske mer senare, puss!
 
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0