Weird…

Asså, skiter i allt hej och vad jag har gjort idag, för jag bara MÅSTE dela med mig om min dröm!
 
Jag, pappa och Nora sitter med supermånga barn runt en brasa, och alla har en bit kött och grillar.
Sen så ser vi långt borta i horisonten typ (vi sitter mitt i ett fält) hur en kvinna som är grön med en svart kattdräckt kommer mot oss (jag tror att det var nåt zombieliknande). Alla börjar skrika och springer därifrån. 
 
Sen så kommer Sofie (pappas sambo) från ingenstans och står plötsligt bredvid oss, och bara kollar på kvinnan.
Sen så blir "zombien" Christina Aguilera och börjar sjunga ALLA av Pink's låtar, och börjar leka kurragömma.
Så alla börjar springa och gömmer sig, och om man blir hittat så hamnar man i Narnia (haha). Så jag gömmer mig i en säng (vi är inhomhus nu i nåt hus) och har täcket över mig, så man inte ser mig. 
Pappa och Sofie står bara kvar och när Christina (kommer säga det nu haha) och jag skriker att dom ska springa därifrån men dom hör mig inte. 
Sen så... POOF! BORTA! Jag får panik och börjar gråta och springer därifrån och springer in i My, vi går in i närmsta rummet som vi ser, och gömmer oss där.
 
Men sen så i rummet så ser jag min bästis Nattis helt blodig och har flera skjuthål i kroppen, och jag får panik och börjar böla ännu mer. Sen så kollar jag på My, och allt jag ser är att hon ler "ondskefullt" mot mig och drar fram en pistol.  
Sen så säger hon om det är något jag vill säga som mina sista ord. Jag skriker på henne och frågar hur hon kunde göra såhär. Hon skrattar bara och sen så skjuter hon mig…
 

… Och då vaknar jag upp helt svettig och gråter.. :( Asså undrar om drömmar betyder nånting, för då borde jag se mig för (Varning varning Nattis haha, se upp för My lol). 

Det var den konstigaste drömmen jag drömt på länge! 
 

Kommentarer
Postat av: nattis;)

hahaha emilia jag lever iallafal :D <3 dett läskig dröm

Svar: Haha, thank god… <3 Jag vet, skiiitläskig ;(
Emilia Trygg

2013-04-15 @ 14:00:09
Postat av: Felicia <3

HAHAHAHAHAHAHA BEBBO VA INTE RÄDD :P <3

Svar: MEN JAG ÄR RÄDD BEBBOOO :( <3 Hhahaahha
Emilia Trygg

2013-04-16 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0