Trött!!…

Ohh herregud haha!…
 
Hejsan!
 
Nu så sitter jag på hotellrummet och har precis tagit en lång och varm dusch! Idag så har jag åkt skidor från 
09.30 till 15.45 med en paus på typ 30 minuter haha, har så ont i fötterna och benen så det inte är sant! 
Vi började med att ta en av sittliftarna upp till toppen och ta en blå/grön backe ner (lätt) och sen så åkte vi bara runt och utforskade alla olika berg och allting haha!
 
Och sen så innan jag skulle åka till hotellrummet, så råkade jag ta fel nedfart så jag tog en svart backe (svåraste svårighetsgraden) ist för blå (lättt), och det var snövallar överallt eftersom det har varit varmt och solen har legat på hela dan, så det var ju det inte det lättaste om man säger så haha!
 
Men ska gå och lämna pjäxorna och skidorna nu, och sen äta middag, så vi hörs senare, pussss
 
//Emilia
 
Vid det lila skulle jag åkt ner, men vid det gråa åkte jag ner hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0